All information provided is for entertainment only and no one makes any representations as to accuracy, completeness, currentness, suitability, or validity of any information on this site and will not be liable for any losses, injuries, or damages arising from its display or use.

Jeg er litt i villrede og håper noen her har vært borti noe lignende. Etter brudd har vi klart å holde en grei tone, men når det kommer til samvær og praktiske avtaler rundt barnet, stopper det litt opp. Ingenting eksploderer, men ingenting blir egentlig løst heller.
Jeg kjenner at det blir vanskelig å vite hva som er «rimelig», og hva som faktisk er rettigheter og plikter. Samtidig vil jeg ikke gjøre dette større enn nødvendig. Hvordan finner man egentlig en advokat som jobber med familierett, uten at det føles som å starte en konflikt?
Det er mange som havner akkurat der, uten at det nødvendigvis er dramatisk. Jeg tror mye handler om å få oversikt før man gjør noe som helst.
Jeg brukte litt tid på å se etter advokater sortert etter fagområde, bare for å forstå hvem som faktisk jobber med slike saker. Denne siden gjorde det enkelt å orientere seg uten å ta kontakt med noen med en gang:
Bare det å se alternativene ga litt mer ro.
Takk, det var nyttig å lese.