You are not logged in. Would you like to login or register?



4/14/2024 8:06 pm  #1


Flugsvamp 4.0

Flugsvampar, svampar med klarröd hatt och vita prickar, förknippas ofta med farliga giftiga egenskaper, men i vissa kulturer har de också en lång historia av användning i rituella danser. I vissa samhällen ses flugsvampar som en koppling till andevärlden och kan användas i religiösa eller shamanistiska ritualer.    Ett av de mest kända exemplen på användning av flugsvampar i dans är att de nämns i samband med shamanistiska traditioner hos sibiriska folk som tjuktjer, evenker och andra folk. I dessa kulturer kan flugsvampar användas av shamaner för att uppnå trans eller extas, vilket åtföljs av danser, sånger och andra rituella aktiviteter. I ett sådant sammanhang kan flugsvamp ses som ett sätt att kontakta de andliga världarna, bryta igenom till andra medvetandetillstånd och få andlig visdom.    Det bör dock noteras att användningen av flugsvampar är förenad med allvarliga risker på grund av deras giftiga natur. I den moderna världen kräver därför deras användning som ett religiöst botemedel eller i traditionella ritualer försiktighet och bör övervakas av erfarna människor.

 

4/14/2024 8:12 pm  #2


Re: Flugsvamp 4.0

Vet någon var man kan köpa droger för shamaniska ritualer?

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:27 pm  #3


Re: Flugsvamp 4.0

Jag tror att lätta droger öppnar det tredje ögat

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:28 pm  #4


Re: Flugsvamp 4.0

Finns det människor här som är i shamanism? 

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:31 pm  #5


Re: Flugsvamp 4.0

Jag har hört att Sverige inte har några problem med droger och ritualer.

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:33 pm  #6


Re: Flugsvamp 4.0

Och? Vilka ljusdroger kan du rekommendera?

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:35 pm  #7


Re: Flugsvamp 4.0

Vad sägs om  flugsvamp?

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:37 pm  #8


Re: Flugsvamp 4.0

Såvitt jag vet finns det en Flugsvamp 4.0-marknad i Sverige. kan du berätta länken för mig?

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:41 pm  #9


Re: Flugsvamp 4.0

Hur är läget? Någon som lever?

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:42 pm  #10


Re: Flugsvamp 4.0

Bra. Jag hittar det själv!

     Thread Starter
 

4/14/2024 8:52 pm  #11


Re: Flugsvamp 4.0

Vi köper på https://h25.io/se/darknet/kopa-knark-med-bitcoin-lank-till-flugsvamp-4-0-flugsvamp-darknet-2024/  Flugsvamp 4.0 Market

Last edited by najeehesslink (4/14/2024 8:53 pm)

     Thread Starter
 

4/16/2024 9:10 am  #12


Re: Flugsvamp 4.0

najeehesslink wrote:

Flugsvampar, svampar med klarröd hatt och vita prickar, förknippas ofta med farliga giftiga egenskaper, men i vissa kulturer har de också en lång historia av användning i rituella danser. I vissa samhällen ses flugsvampar som en koppling till andevärlden och kan användas i religiösa eller shamanistiska ritualer.    Ett av de mest kända exemplen på användning av flugsvampar i dans är att de nämns i samband med shamanistiska traditioner hos sibiriska folk som tjuktjer, evenker och andra folk. I dessa kulturer kan flugsvampar användas av shamaner för att uppnå trans eller extas, vilket åtföljs av danser, sånger och andra rituella aktiviteter. I ett sådant sammanhang kan flugsvamp ses som ett sätt att kontakta de andliga världarna, bryta igenom till andra medvetandetillstånd och få andlig visdom.  Det bör dock noteras att användningen av flugsvampar är förenad med allvarliga risker på grund av deras giftiga natur. I den moderna världen kräver därför deras användning som ett religiöst botemedel eller i traditionella ritualer försiktighet och bör övervakas av erfarna människor.

Flugsvampar har en fascinerande historia och kulturkoppling, men det är viktigt att vara medveten om deras giftighet och använda dem med försiktighet. I moderna samhällen kan det vara svårt att hitta erfarna shamaner eller religiösa ledare som kan övervaka användningen av flugsvampar i traditionella ritualer, men det finns fortfarande människor som anser att de har en andlig betydelse och använder dem i sina personliga praktiker. Det är också intressant att notera att flugsvampar har använts i olika kulturer för olika ändamål, från mat till medicin och till och med som en form av valuta.
 

 

4/16/2024 9:11 am  #13


Re: Flugsvamp 4.0

najeehesslink wrote:

Hur är läget? Någon som lever?

Ja, allt är bra! Jag är här och lever.
 

 

4/16/2024 9:12 am  #14


Re: Flugsvamp 4.0

najeehesslink wrote:

Och? Vilka ljusdroger kan du rekommendera?

Jag rekommenderar inte användandet av droger, oavsett om de är ljusa eller inte. Användning av droger kan vara farligt och ha allvarliga konsekvenser för både fysiskt och psykiskt hälsa. Jag föreslår att söka hjälp och stöd från hälsovårdspersonal om du känner att du har problem med droger. Det finns många säkra och hälsofrämjande sätt att uppnå en känsla av lycka och välbefinnande utan att behöva använda droger.
 

 

Board footera

 

Powered by Boardhost. Create a Free Forum


All information provided is for entertainment only and no one makes any representations as to accuracy, completeness, currentness, suitability, or validity of any information on this site and will not be liable for any losses, injuries, or damages arising from its display or use.