All information provided is for entertainment only and no one makes any representations as to accuracy, completeness, currentness, suitability, or validity of any information on this site and will not be liable for any losses, injuries, or damages arising from its display or use.
Hej allihopa! På sistone får jag hela tiden upp videor på TikTok om den svenska spelbolaget GGBet, och i nästan varje klipp hyllas deras utbud särskilt när det gäller tennis. Jag bestämde mig också för att kika in, eftersom tennis är min favoritsport: jag spelade själv länge tidigare, men på grund av en skada var jag tvungen att avsluta karriären. Nu följer jag turneringarna med stort intresse. Som jag har förstått det finns det på GGBet – spel både på Grand Slam-turneringar och på ATP- och WTA-matcher, samt olika typer av spel. Säg gärna, är plattformen verkligen så bra för tennis och är den lätt att förstå för nybörjare? Jag vill förstå om det faktiskt är bekvämt att spela på tennis där, och inte bara snygg reklam i sociala medier. Är det värt att börja just med den här plattformen?
Jo, jag spelar också rätt ofta tennis och kan säga att det svenska spelbolaget GGBet är verkligt smidigt för just tennis. Oddsen uppdateras snabbt och är rättvisa, speciellt för stora turneringar. Dessutom är det ju ett plus att man kan välja olika typer av spel inte bara vem som vinner matchen, utan även vem som vinner setet, gamet och även det exakta resultatet. Jag brukar vanligtvis börja med förhandsbetting och under matchens gång brukar jag fortsätta med live-spel.
I've been looking for info on this. Helpful discussion.